زود دلتنگ میشم....

بازم اونقدر چشم به پنجره دوختم تا خوابم برد

میدونستم هوای امشب هوای اومدنش رو داره

برا همین مثل هر شب لای پنجره اتاقم رو باز گذاشتم

صدای لطیفش که بگوشم خورد چشمام رو آروم نیمه باز کردم

اتاقم پر شده بود از حس حضورش

با دستای نوازشگرش گوشه پرده رو کنار زده بود و خیره به من نگاه میکرد

دیگه طاقت نیووردم

از جام پا شدم و به سمت پنجره رفتم

دو تا لنگه پنجره رو تا آخر باز کردم

پرده هارو کنار زدو خودشو انداخت توی بغلم

لب پنجره پر شده بود از عطر تنش

و تمام کوچه خیس رد پاهای قشنگش

با عجله از اتاقم زدم بیرون و رفتم توی کوچه

با تمام وجودم اونو توی آغوش گرفتم

گونه هام خیس شده بود از بوسه های بی وقفش

بهش گفتم "خیلی دلتنگت بودم،خیلی"

اونقدر که طاقت نیاوردم و توی خواب به پیشوازت اومدم

اومدم تا بهت بگم از هر چی چتر و چکمه است بیزارم

مگه ((تو)) جز عشق و مهربونی چی داری

که برای دیدنت چتر و چکمه لازم بشه؟

کاش برای همیشه پیشم بمونی

کاش آسمون هر شب بهونه اومدنت رو داشته باشه

یا اینکه منو با خودت ببری

بین ابرا کنارت بنشونی

من خیلی زود دلتنگت میشم

کاش برای همیشه بباری

((صخره))

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, | 9:17 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز